Δευτέρα, 28 Ιανουαρίου 2013

Ο φαύλος κύκλος του «πελατειακού κράτους»



«… Η ΒΝ, 22  ετών,  φοιτήτρια ΑΕΙ,  χωρίς καµία εργασιακή εµπειρία
προσλαµβάνεται ως υπεύθυνη σταθµού.
Οι ΙΓ και ΧΡ εργάζονταν µέχρι την πρόσληψή τους ως συµβασιούχοι σε
δηµόσιες υπηρεσίες.
Με την Απ. ∆Σ 846/09.05.2009 προσελήφθησαν 24 άτοµα.
Ο ΘΖ και ΑΠ έδωσαν συνέντευξη στις 14.05.2009, δηλ. πέντε ηµέρες
µετά την πρόσληψή τους.
Ο ΘΖ είναι κάτοικος Λάρισας και χωρίς καµία επαγγελµατική εµπειρία,
προσελήφθη ως υπεύθυνος σταθµού.
Ο ∆Β είναι κάτοικος Λάρισας και µολονότι έχει αρνητική αξιολόγηση
αλλά προσλαµβάνεται ως πωλητής εισιτηρίων.
Ο ΣΚ, γυµναστής, Ειδικός Συνεργάτης του Γ.Γ. Απασχόλησης.
Η ΑΑ κατάγεται από την Κοµοτηνή και εργαζόταν ως συµβασιούχος
στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίµων.
Η ΒΚ προσελήφθη ως πωλητής εισιτηρίων και το βιογραφικό της
απεστάλη από τον αρ.  τηλεοµοιοτυπίας (2106458546)  τους τέως
ΥΠΕΧΩ∆Ε.
Ο ΤΑ είναι κάτοικος Κοµοτηνής και η ΚΧ έχει καταγωγή από την
Κοµοτηνή (βάσει ιδιόγραφης σηµείωσης στο βιογραφικό της)
Με την Απ. ∆Σ 848/14.05.2009 προσελήφθησαν 18  άτοµα.  Λείπουν δύο
βιογραφικά.
 Ο ΘΣ προσελήφθη ως πωλητής εισιτηρίων και το βιογραφικό του
απεστάλη από τον αρ.  τηλεοµοιοτυπίας (2106458546)  τους τέως
ΥΠΕΧΩ∆Ε.
 Η ΕΤ κατάγεται από Λάρισα και εργαζόταν από το 2007 στο Γραφείο
Τύπου & ∆ηµοσίων Σχέσεων του ΥΠΕΧΩ∆Ε…»

ΟΣΑ  διαβάσατε παραπάνω περιέχονται στην έκθεση του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή και περιγράφουν τον τρόπο με τον οποίο στελεχώθηκε το «Μετρό» της Αθήνας… Γνωστά σε όλους μας πράγματα: το πελατειακό κράτος βόλευε κατά το δοκούν ανθρώπους που προσέτρεχαν σ’ αυτό και το στήριζαν είτε δια της ψήφου τους, είτε δια της συμμετοχής τους σε κομματικές δραστηριότητες πάσης φύσεως… Οι διορισμοί που αναφέρονται παραπάνω, αφορούν την περίοδο προ των εκλογών του 2009, όταν ο τότε πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου εν όψει της επερχόμενης κρίσης…
ΑΛΛΟΙ προσλαμβάνονταν χωρίς βιογραφικά… Άλλοι χωρίς καμία προϋπηρεσία… Άλλοι έδιναν συνέντευξη μετά την πρόσληψη… Άλλοι έστελναν το βιογραφικό τους από φαξ του υπουργείου που τους «βόλευε»!.. Κι όλοι (οι παραπάνω τουλάχιστον) κατάγονταν από τις πόλεις καταγωγής των δύο υπουργών που ασχολούνταν τότε με τις υποδομές και τις μεταφορές!.. Ακριβώς, η ίδια λογική ακολουθήθηκε και στην αρχική στελέχωση του «Μετρό» από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ…
ΤΙ ΕΙΝΑΙ λοιπόν, η σύνθεση του προσωπικού του «Μετρό»; Τίποτα περισσότερο από μια αποκαλυπτική φωτογραφία του περίφημου «πελατειακού κράτους»!.. Μια φωτογραφία την οποία θα μπορούσε να επικαλεστεί η Αριστερά ώστε να ενισχύσει τη ρητορική της κατά του «πελατειακού κράτους» που οδήγησε τον τόπο στα σημερινά οικονομικά και πολιτικά χάλια…
ΔΕΝ το κάνει όμως… Και δεν το κάνει, γιατί ξέρει ότι στις πελατειακές σχέσεις, έχουν ευθύνες αμφότεροι οι συναλλασσόμενοι: και οι πολιτικοί και οι πελάτες… Προτιμάει λοιπόν από τη μία να καταγγέλλει τους πολιτικούς για το «πελατειακό κράτος» και από την άλλη, όχι απλώς να αθωώνει τους πελάτες, αλλά και να συμπαρίσταται επιπλέον στον αγώνα τους την ώρα που διαπιστώνει ότι «σπάζουν» οι δεσμοί που είχαν δημιουργηθεί με τους «ευεργέτες» τους… Η συμπαράσταση αυτή δεν είναι τίποτα άλλο, από μια απόπειρα  διαιώνισης του «πελατειακού κράτους» με τους εργαζόμενους και πάλι στο ρόλο του πελάτη και την Αριστερά στο ρόλο του (νέου) προστάτη τους!..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.